Funktionsrätt öppnar dörren för nära Neurosamarbete

• Datum: 17-09-13, Publicerad av Håkan Sjunnesson
  • Nyhetsredaktör Håkan Sjunnesson / NeuroMedia

Hör poddradioreportaget med Lars Ohly, Micke Klein och Neuro:s kanslichef Kristina Niemi> (MP3-dokument, 11.3 MB)

Funktionsrätt Sveriges (f.d. HSO) nye ordförande Lars Ohly är med i Neuroförbundets medlemstidning Reflex magasin nr 4-2017Foto: Håkan Sjunnesson / neuroMedia

Funktionsrätt Sveriges (f.d. HSO) nye ordförande Lars Ohly öppnar dörren för samarbete och han är med i en kort intervju i Neuroförbundets medlemstidning Reflex Magasin nr 4-2017  Foto: Håkan Sjunnesson / NeuroMedia

Den 12 september 2017 visade nynamnade Funktionsrätt Sverige upp sina nya lokaler och bjöd in en rad olika samarbetsorganisationer. Och både ordförande Lars Ohly och intressepolitiska chefen Micke Klein öppnade samarbetsdörren för Neuro:s kanslichef Kristina Niemi. Hör poddradioreportaget!Foto: Håkan Sjunnesson NeuroMedia

Neuro:s kanslichef Kristina Niemi gratulerade Funktionsrätt Sveriges ordförande Lars Ohly till nya organisationsnamnet och nya lokaler.

Micke Klein - intressepolitisk chef för Funktionsrätt Sverige 2017. Foto: Håkan Sjunnesson / NeuroMedia

Läs mer om NeuroMedias rapportering och Neuroförbundets medverkan under Almedalsveckan 2017 och åren innan>

Läs mer om en rad neurologiska diagnoser som Neuroförbundet har mycket information om och också att leva med>

Bli medlem i Neuroförbundet och bidra till den neurologiska forskningen>