Stort varmt tack!

• Datum: 18-03-09, Publicerad av helene.landersten@neuroforbundet.se

Vi är mycket tacksamma för alla gåvor och bidrag som stöttar vår verksamhet. Det gör det möjligt att vi kan kämpa ännu mer för ett samhälle där alla med neurologiska diagnoser har samma möjligheter och rättigheter som alla andra, men också att vi kan ge stöd åt viktig forskning inom neurologi. Alla gåvor oavsett storlek är betydelsefulla. Du stöttar även vår verksamhet genom att bli medlem, varmt välkommen!

Kristina Niemi, kanslichef och Lise Lidbäck, ordförande mottog gåvan.

Vi är mycket tacksamma för den generösa gåvan från Swedbanks Humanfond. Neuroförbundet fick över tre hundra tusen kronor till vår verksamhet. Kristina Niemi, kanslichef och Lise Lidbäck, ordförande mottog gåvan.

Neuroförbundet fick sju miljoner kronor när Svenska Postkodlotteriet delade ut sina årliga bidrag till organisationer i Sverige som gör skillnad. Vi vill rikta ett stort tack till alla lottköpare som har varit med och bidragit till detta. På plats vid utdelningen var Johan Gunnarsson, vice ordförande och Håkan Färje, insamlingsansvarig och tog emot checken.

Alla gåvor oavsett storlek är viktiga för att vi ska kunna fortsätta med vårt viktiga arbete. Du stöttar även vår verksamhet genom att bli medlem, varmt välkommen!