En bild med en person med ett barn på axlarna, en person i rullstol och en hund samt texten Neuropromenaden i rött och svart. Teckning.
Följ med oss på en gemensam Neuropromenad i vårkvällen! Bild: neuro.se.

Neuropromenaden 10-20 maj

Gå, rulla eller spring för mer pengar till Neurologisk forskning! Neuropromenaden är ett motionsarrangemang där alla kan delta. Samtidigt är det enkelt sätt att göra skillnad.

Din deltagaravgift är en gåva till Neuroförbundets verksamhet och stöd till forskning. Samtidigt som vi tillsammans samlar in pengar medvetandegör vi att en halv miljon svenskar lever med en neurologisk diagnos.

I år är promenaden tillbaka på våren som den gick på från början och årets promenad pågår 10-20 maj, men vi tar en gemensam kvällspromenad och samlar till Neuroförbundet. Du måste dock inte promenera! Gör skillnad ändå genom att ge en gåva till forskning. Swisha till 90 100 75 och märk din gåva med ”Neuropromenaden”

Dag:     onsdag 15 maj
Tid:      kl. 17.30-19.30
Plats:    Norra Kyrkogatan 4, Karlstad

Anmälan till kansliet på tel. 054-18 92 54 alt. e-post karlstad@neuro.se senast 13/5!

Gå till Neuro Karlstad med omnejds insamling!