Bli medlem - Medlemsinfo

När du väljer att bli medlem i Neuroförbundet kommer du att få information och medlemserbjudanden, personligt stöd och rådgivning genom diagnosstöd och rättsombud, delta på resor och andra aktiviteter, tidningen Reflex, Nyhetsbrev och mycket annat.
  1. Medlemsinfo
  2. Bekräfta
  3. Betalning
  4. Kvitto

Medlem i Neuroförbundet

Alla obligatoriska fält (*) måste fyllas i. Men vi ser gärna att du fyller alla fält när du gör din anmälan till medlemskap

Information PUL

För att skydda din integritet följer Neuroförbundet de lagar och regler som gäller i Sverige, inklusive personuppgiftslagen (PUL) för Data som E-postadress, namn, adress och eventuell diagnos samt övrig information som du uppger på vår webbplats lagras och endast ett fåtal personer med särskild behörighet har tillgång till den datan.
Din e-postadress används för att löpande informera dig om Neuroförbundet. Klicka på länken om du vill veta mer om PUL, Datainspektionens webbsida.
Ta kontakt med medlemsservice på 08 - 677 70 10 om du inte vill att dina uppgifter hanteras den här vägen.

Förening

Neuroförbundet har ett centralt medlemskap men för att delta i olika aktiviteter som lokalföreningarna erbjuder så ska du placera dig i någon av dem. Lämpligast är den lokalförening som finns närmast dig men självklart kan du välja annan förening.
När du har valt lokalförening ser du också vilken årsavgift den har.

Förening

Typ av medlemskap

Det finns två medlemskap, 1. huvudmedlem och 2. närståendemedlem.
I huvudmedlemskapet ingår tidningen Reflex men ej i närstående medlemskapet.
För att bli närståendemedlem måste det finnas en huvudmedlem. Du anger huvudmedlemmens namn eller medlemsnummer i din ansökan.

Diagnos

Har en neurologisk diagnos/skada?

Betalsätt

Betalning Direkt Inom två veckor får du medlemskort och välkomstpaket hemskickat. Medlemskapet är årsvis och gäller fr.o.m januari t.o.m december. Medlemsavgiften som beslutas på lokalföreningens årsmöte kan förändras men avser då nästa års medlemsavgift.

Betalsätt

Fakturainformation